Prehlásenie o postihu za nezaplatenú objednávku
01.10.2023 12:40
Rozmohl se nám tady takový nešvar Snažím sa to odľahčiť, každopádne banálna vec to nie je. Ako viete, zrušil som po sťahovaní do Vamberka dobierku. To bolo najhoršie, že som niečo zabalil, 14 dní to niekde putovalo, zaplatil som poštovné a potom sa to vrátilo do skladu a celé som to musel znova nafotiť a dať na eshop atď. Teraz ide teda platiť iba bankovým prevodom. Každopádne, zhruba 30% objednávok, končí teraz v nezaplatených! Je to menšia škoda než neprebratá dobierka, ale škoda je to tiež, pretože miesto toho aby reHračky putovali za deťmi, ležia mi tu ďalšie 4 dni naviac. Preto na vás apelujem, objednávajte len ak to myslíte vážne. V roku 2023 neexistuje absolútne žiaden dôvod nezaplatiť do 4 dní. A pokiaľ máte problémy, tak je nutné mi napísať a riešiť ich. Mne sa stáva bežne, že mi niekto napíše, že má napríklad exekúciu, či to pošlem na dobierku, alebo že zaplatí za týždeň, za dva. Nemám problém s ničím pokiaľ človek komunikuje a má rozumné dôvody, ale nenechávajte to prosím vyhniť .
V súvislosti s týmto, som sa rozhodol k ešte jednému kroku, kto bez ospravedlnenia alebo vysvetlenia nezaplatí za objednávku, ten bude zablokovaný na eshope reHračiek a nebude môcť nakupovať. Nie je mi blízke takéto riešenie, ale chcem slúžiť tým, kto to oceňujú a s ktorými naša spolupráca funguje . Ďakujem za pochopenie.